این وبسایت در جهت ارائه فایلهای متنوع آموزشی،کاربردی و غیره فعالیت دارد.

روزگار سخت


روزگار سخت

چارلز جان هوفام دیکنز (به انگلیسی: Charles John Huffam Dickens؛ ۷ فوریه ۱۸۱۲ – ۹ ژوئن ۱۸۷۰) برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیدهٔ جیمز جویس، نویسندهٔ بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

از او برای داستان‌سرایی و نثر توانمندش و خلق شخصیت‌های به یادماندنی، بسیار تحسین به عمل آمده‌است. دیکنز در طول زندگی خویش، محبوبیت جهانی بسیاری کسب کرده‌است.

 

 روزگار سخت

در سال 1854 منتشر شده و حاصل مشاهدات دیکنز درباره وضع صنعت در شهر منچستر و پرستون ‌و زندگی کارگران و روابط‌شان با کارفرمایان است.هم عنوان کتاب و هم روند داستان روزگار سخت (Hard Times)، هر دو نشانگر علاقه و آشنایی دیکنز به دردها و آلام مردمان عادی است. به‌طور کلی داستان‌های او و بالاخص «روزگار سخت» پر از نشانه‌هایی از عادات، رسوم، ساختار اجتماعی و حوادث دوران خود است. با اندکی دقت و مطالعه در زندگی نویسنده و روند ادبیات انگلیس در نیمه قرن نوزدهم به وضوح می‌بینیم که چرا و چگونه آثار او اینگونه طرفدار داشته و دارد.تامس گرادگریند، نمونه صاحب صنعت تسلط‌‌جوی و اهل شهر کوکناون از مراکز صنعتی، «مردی است کاملاً اهل عمل» که به چیزی جز واقعیات و آمار عقیده ندارد و فرزندان خود لویز و تام جوان را با سرکوب کردن بی‌رحمانه جنبه‌های ذوقی و آرمانی طبیعت‌شان تربیت می‌کند.


مبلغ واقعی 25,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 311

برچسب های مهم

فروشگاه عرضه محصولات دانلودی آوازه -بهترین کیفیت .مناسبترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما