این وبسایت در جهت ارائه فایلهای متنوع آموزشی،کاربردی و غیره فعالیت دارد.

دوست مشترک ما


دوست مشترک ما

چارلز جان هوفام دیکنز (به انگلیسی: Charles John Huffam Dickens؛ ۷ فوریه ۱۸۱۲ – ۹ ژوئن ۱۸۷۰) برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیدهٔ جیمز جویس، نویسندهٔ بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

از او برای داستان‌سرایی و نثر توانمندش و خلق شخصیت‌های به یادماندنی، بسیار تحسین به عمل آمده‌است. دیکنز در طول زندگی خویش، محبوبیت جهانی بسیاری کسب کرده‌است.

 

کتاب دوست مشترک ما، کتابی است که درباره « پول، پول، پول و اثری که پول در زندگی دارد» سخن می گوید. داستان کتاب درباره زندگی مرد جوانی به نام جان هارمون است که به تازگی از سفری دور به لندن بازگشته تا ارثیه کلانی که از طرف پدرش برای او به جا مانده را تصاحب کند. در این میان تنها دو مشکل هست: یکی آنکه پدرش شرط برخورداری از ارثیه را ازدواج او با دختری به نام بلاویلفر قرار داده که پولکی بودنش شهره آفاق است. و دیگری اینکه خبر مرگ جان هارمون زودتر از خودش به لندن می رسد. جسد فردی که لباس های او را به سرقت برده در رودخانه تیمز پیدا می شود، و هویت وی را به اشتباه همان فرزند سفر کرده آقای هارمون تشخیص می دهند. در اثر این حادثه، طبق وصیت، آنچه که به ارث مانده به دو خدمتکار وظیفه شناس پدر، یعنی خانم و آقای بافین، می رسد. و به این ترتیب فرصت ویژه ای در اختیار جان قرار می گیرد تا بی آنکه شناسایی شود با بلاویلفر و وارثان پدرش از نزدیک آشنا شده، و اثر مرگ خود را بر زندگی دیگران بسنجد. به راستی هم این مرگ، و رسیدن پول هنگفت به خانواده بافین، سرنوشت افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد و ماجراهای بسیاری را در گوشه و کنار شهر لندن سبب می شود...

 

 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 267

برچسب های مهم

فروشگاه عرضه محصولات دانلودی آوازه -بهترین کیفیت .مناسبترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما